torsdag 18 mars 2010

Today

Idag har vi varit och städat ett hus några mil härifrån mellan kom hem 13.
Hann slumra lite hemma innan älskade Anna kom med barnen. Hon har nämligen haft dem idag när både jag och mannen jobbat, dagis var stängt. Tack Älskade Anna, vi har sådana fantastiska vänner som ställer upp! Hon tog med barnen hem till sin mamma, va så kul å se henne komma tillbaka med bilen tillsammans med fyra inpackade barn:-)

Sedan bar det av hem till oss, Noel och Jodie fick följa med men inte Anna, hon fick vänta. Jag fick sån ångest att jag ej hunnit städa så jag tog me barnen men hon fick komma en halvtimme senare:-) Larvigt av mig!
När de sedan gått hem var det bara att åka till nästa jobb, Gustavsvik.
Och som vi har jobbat fram till 22, helt sjukt, va MASSA sällskap som skulle äta samtidigt...fick ringa in nya chefen så han fick hjälpa till me all disk, såg inte klokt ut:-)
Sen vid 22 stod mina underbara morföräldrar utanför jobbet och väntade i bilen på mig. Världens bästa chaufförer, de ställer upp i vått och torrt! Love you! Mormor hade virkat en OS-mössa till Abbe, hur fin som helst!!!Tack!

Nu ska jag krama mannen och sen sussa, imorgon blir det mera städ. Men jag skall minsann vara hemma eftermiddag/kväll, fredagsmys är viktigt!!
Tycker inte om att jobba såhär mycket, jag älskar att gosa me barnen, men nästa vecka är det knappt nåt jobb alls så det känns bra! Godnatt på er!

1 kommentar:

Marie sa...

Såg din kommentar lite sent! Jag jobbar kvar på världen idag!