onsdag 7 juli 2010

Min man

Nu har jag och mannen kikat klart på matchen (spanien-tyskland), spännande!!! Måste bara säga att jag är så underbart tacksam till Jesus för att jag fick just Kristofer! Äktenskapet blir bara bättre och bättre, djupare kärlek och tryggare för varje år. Han blir bara snyggare och snyggare me:-) Jag var ganska osäker i mig själv i början av vårat äktenskap, men jag har under åren hittat mig själv, blivit tryggare i mig och därmed tryggare i vårat äktenskap. 25 år, gift 7 år, två barn, härlig meritlista:-) Jag är så glad att han och jag vill samma saker i livet, det har verkligen slagit mig senaste dagarna. Tänk om han aldrig hade kunnat tänka sig flytta utomlands t ex, då skulle jag känt mig som en fånge:-) Nu ska vi inte göra det nu men just en sådan sak att man ändå kan tänka sig det, inte alla som kan. Vi är båda missionärsbarn, bara det:-)!
Jag älskar dig Kristofer, du gör mig lycklig!

3 kommentarer:

Sara sa...

Åh va härligt du skriver!!! Visst är det underbart att känna att man verkligen är perfekta för varandra! ni är sååå fina ihoP!!!!! Love

Hanna sa...

Tack fina Sara!!Kram

Anonym sa...

Tack för de fina orden gumman, jag känner verkligen det samma över dig! I love you so much!

/din gubbe