onsdag 15 september 2010

Födelsedagen

Jag blev så fint firad med frukost på sängen och presetnet av min fina lilla familj. Jonna hade gjort en superfin teckning till mig, tack gumman! Sedan slog barnen in massa andra saker till mig i handukar som jag fick:-) tack älskade Abbe och Jonna, ni är underbara, världens bästa barn!
Kristofer hade gjort en jättefin tårdekoration, va en brownietårta dekorerad med hallon runt om och fint skrivet uppepå med godis. Älskling, tack för att du finns i mitt liv, att du är min man! You make my world!

På kvällen kom mamma och Daniel hit och firade, pappa är i Montenegra, Benjamin i kyrkan och Jonte i Jönköping:-) Men vi hade det så trevligt. Blev så rörd att mammsen köpte med allt!!!Familjepizzor, efterätter, läsk, tack älskade mamma för din omsorg. Plus presenter! Danne tack för din generösa present med!!!

Min far överraskade kvällen innan han åkte med att komma hem till oss med blommor och choklad, pappa du är fantastisk!
Vilken familj jag har!
Tack älskade svärföräldrar för erat fina mail!! Love you!

2 kommentarer:

smäm sa...

stort grattis!

sara sa...

Vad härligt att du hade en fin födelsedag :D Kram!