tisdag 18 januari 2011

Plugg

Jag hade hemtenta som lämnades in i fredags, sedan var första terminen, pedagogik A avslutad.
Nu har jag påbörjat ett spännande år, 2 terminer 60 hp med natur och skapande. Detta riktar in sig mor yngre barn. Vad jag inte visste var att jag själv skulle få ha rena bild lektioner, naturvetenskaps lektioner...haha. Jag höll på att dö igår av bara tanken på att jag skulle rita något som skulle bli bedömt av en lärare på universitet:-) jag tänkte ut alla möjliga grejer som typ hur jag kunde be Kristofer (min super talangfulla konstnär till man) hjälpa mig måla:-) haha, men när själva lektionen pågick och läraren visade oss alla moment och sa att man kan lära sig en viss teknik fick jag hopp. Jag kanske kan lära mig att rita å måla:-)

Idag har vi labbat me vatten på naturkunskaps lektionen, i denna kurs använder jag verkligen en helt annan del utav hjärnan än förra. Då va jag in snurrad på filosofernas pedagogiska resonemang!!!I feel that this is gonna be a great year!

Inga kommentarer: