tisdag 23 augusti 2011

Legolandet

Har haft några underbara semesterdagar med Kristofers bror Samuel me familj. Det va superkul! Jonna och Ebba sprang rund till karuseller hela tiden, jag och Abbe gick och mös och kollade på alla häftiga legotåg de byggt:-) han åkte givetvis oxå men i lagom mängd:-) Va så mysigt att strosa runt själv me honom, han är så go! Vi bodde på Lalandia, i en stor villa tillsammans, sedan badade vi sista dagen på Nordens största badland där, sköj!

Nu har mina älskade barn börjat nya skolan, Jonna gumman är så stor och börjat skolan, min lilla sessa, vuxit så fort. De trivs superbra! Abbe har en massa lego på sin avdelning vilket gillas:-)

Jag skriver hemtenta denna vecka, sista delen på sommarkursen, klar på sön, på mån börjar vanliga plugget, (pluggat 1 år i sträck då:-).

Pluttis är en lugn en, märker av han då och då:-) Så mysigt när han ger sig till känna och sparkar, mest på kvällen:-) Ska bli så underbart att få träffa honom!

3 kommentarer:

Benjamin Lundin sa...

Kul att det trivs på skolan! Saknar dom och er!

Ser Jonna framför mig när hon berättar att hon går på STORA lekis ;)

Ha det bra! :)

Hanna sa...

Tjenare snyggig!
Saknar er me! Ja, hon är stolt:-) Fick första läxan igår, det va spännande må jag säga:-) Hur går det me skolan? Härligt med det nya huset, grattis!
Puss på dig!!!!!!!

Benjamin Lundin sa...

Haha, kan tänkta mig det :-)

Det går bra. Lugnt start så svårt och säga hur det kommer bli senare :).

Tack!