torsdag 4 december 2008

Full rulle..

Nu har jag jobbat sön-tis kväll, ledig igår(ons) och idag, jobbar senare imorgon kväll. Hade Jana och Febe sovandes här inatt, placerade tre madrasser bredvid varandra på golvet med Jonna i mitten (minst), kanske ingen hit:-) Jonna ville greja och de ville sova, men de va lite bus i alla, sötisar...blev film...sen vid fem i elva sov alla:-)
Sen nu på morgonen knallade vi på barnsång, sen kom 3 av mina favvo mammor me sina kidz hit på lunch (Kristofer hade varit så fantastisk och städat meddans vi va på sången:-) Thank you sweetie!!!!

Kristofer jobbar på så mycket nu, har avslutat vårat godis företag vi haft i 4 hela år, tack rastfixarna för trevliga år (tack för lön:-)! Nu jobbar Kristofer förutom på SF, personlig assistent, flyttgubbe osv även på Åhlens. Han har mycket jobb där fram tills jul sen så hoppas/vet vi att allt löser sig sen me bättre dagtider för oss båda. Han har dekorerat massa på Åhlens, speciellt i taken då han är så lång, man blir lixom så impad när han gör sånt:-) Han satte upp stjärnan här hemma me, gör han sånt där får han minsan visa det hemma me:-)

Imorgon ska jag träffa min kusin Sara innan vi börjar jobba båda två. Full rulle alltså, men livet är såååå underbart när man har det så bra, Jesus, man, barn å massor utav vänner!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh hjälp vad många jobb han har! Vad duktig han är! W har två jobb och jag har 3 =) Man ska vara tacksam i tider som dessa! Kram kram

linaseto.blogg.se

Anonym sa...

Han jobbar på marknadsmedia och som personligassistent. Jag jobbar på Ica, + mitt egna företag + lite extra för min pappas (administrativt) så det finns så det räcker =) Hoppas ni haft en trevlig helg! Kram Lina

linaseto.blogg.se