söndag 16 augusti 2009

Crista som barnvakt

Jag och Jonna hade en liten mysig konversation nu när hon skulle sova. Vi pratade om att mamma och pappa alltid finns där för dem, ibland jobbar en men då är den andre hemma osv. Sen pratade vi om barnvakt, hon sa med ett stort leende på läpparna att de får vara hos mormor och morfar när båda vi jobbar.

Jag pratade om att det kanske behövs fixas barnvakt en gång denna vecka:

-Jag vill att Crista ska vara barnvakt!
- Men Crista har ju en liten bäbis, det blir svårt för henne då.
- Men Andreas kan ju passa henne!!
-Varför vill du så gärna ha Crista som barnvakt?
-JAG ÄLSKAR HENNE, henne, Andreas och deras bäbis, bara dom älskar jag!!

Jag frågade senare en gång till ang just Crista och varför henne, då sa hon: -Jag är bästis med henne!!!

Crista, känn dig älskad!!!!

1 kommentar:

joel sa...

haha! Sköning :)