onsdag 19 augusti 2009

Jag och min man

Vi firade igår lite sen bröllopsdag. Åt goooood mat på jensens, sedan tog jag deras glassbuffé (man gör glassen själv, me allt man vill ha på, hur mycket man vill:-) Kristofer tog apelsin sorbé, snacka om ålderskillnad:-)!
Vi såg sedan på 123 Parlham, en action/thriller på bio me Travolta å Denzel. Riktigt bra, konstigt nog tyckte jag inte att den va så spännande som jag trodde jag skulle tycka men den va kanon ändå!

Jonna gumman hade fått feber denna dag, fick hämta tidigare från dagis 40 grader nästan, Abbe hade feber i helgen. Men me lite alvedon så vart hon pigg som en mört. Tänkte hur man skulle göra me kvällen, skulle vi va hemma?. Men detta va enda dagen denna vecka inkl helgen som jag ej jobba så det känndes så trist att behöva boka av, vem vet när vi annars skulle få till det igen. Samtidigt som man vill va hemma me skruttarna. Men vi hann mysa i 3-4 timmar på eftermiddagen innan Theresia kom, sen gick jättebra. Abbe hade varit speedad hela kvällen men sen sov de:-)
Tack Theresia!

Idag är de uppe och skuttar, fick vara hemma idag båda två. Nu är jag på jobbet och jobbar tills sent, men måste skynda mig hem som bara den då manenn ska gå på ett nattpass såfort jag entrar dörren!

Inga kommentarer: