söndag 17 januari 2010

Tack

Tack älskade bror Benne för att du ställer upp som barnvakt trots att du har feber!!!!Du är så go!!
Tackar även min mamma som hade barnen hela dagen igår, och bror Daniel såklart som busade med och ofta även han ställer upp som barnvakt! Jag är så lyckligt lottade med de bästa barnvakterna! Tack mamma att du hämtade mig på jobbet idag och lät mig gå i lugn och ro och storhandla(menar verkligen STORHANDLA, hade den största gripande vagnen man kan få tag på å den va överfull:-)!!!Love you!
Pappa och Jonte, er utelsuter jag inte, ni är grymma och jag älskar er(dock tog ni ej hand om några barn i helgen:-)!!!(pappa i Afrika och Jonte i Jönköping)!

Kristofer, finns ingen pappa som du! Du och jag har jobbat som bara den i helgen, nu får vi pusta ut lite! Bra jobbat!

Rakel å Limpan, tack för att ni ALLTID ställer upp för oss och hjälper oss me allt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack hjärtat! Du är så underbar du med och så mån om alla andra! Love you darling!
/Kristofer

Paula sa...

visst är det fantastiskt med familj som ställer upp! ( även om jag å det bestämdaste hävdar att om man har feber ska man stanna hemma ;o) hur gick det med din hals förresten?

Hanna sa...

Gick bra, fick ingen halsfluss, trodde det men...jaja, nåt annat virus:-) Men nu är det kalas! Kram, ring imorgon ang blocket grejerna!

Benjamin Lundin sa...

Så lite! Håller med Kristofer där (inte det sista), men du är jätte snäll och omtänksam du!