tisdag 8 mars 2011

Blir mörkrädd!!!!!!

Hur kan ens denna reklam få synas i tv???Hur kan den ens finnas??? Trodde det var ett skämt! Nu har jag sett den fler gånger och spyr nästan varje gång, sitter chockad i soffan varje gång och hoppas och tror att detta är ett skämt!! Viktoria Milan, en sajt som uppmuntrar gifta par och sambos som tappat gnistan att gå in och registrera konto hos dem och ha en affär, ingen märker! HELT SINNESSJUKT!!!!!!! VILKET LAND LEVER VI I!!!??????????Är det helt ok och rätt nu helt plötsligt att ha en affär så fort äktenskapet är torrt???Vad kommer denna reklam göra för vilseledda, svaga...!! Jag blir så ARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

smäm sa...

Hade du en länk till reklamen i inlägget? Jag hittade ingen. Där emot hörde jag nog reklam för samma företag för ett tag sedan. Jag blev vansinnig. Så himla stört!

Benjamin Lundin sa...

http://www.youtube.com/watch?v=fylpHVjk4U0

...

Benjamin Lundin sa...

Update!