fredag 14 november 2008

Äckligaste och roligaste dagen på länge!

Börjar med det förstnämnda. Jobbar på relaxen en fredagskväll, hektiskt, ett stojigt grabbsällskap, stackars alla som verkligen ville relaxa. Tog lång tid att städa å diska, vad ser man då när man nästan ska få gå hem, JO spyor på trappan till bubbelpoolen:-( Jag höll på att spy själv, det vände sig i magen på mig trots att jag stod långt ifrån, tvingade nya killen Daniel som börjat jobba hos oss att spola av det, sorry Daniel:-) Nä, vet ni va, spyor från en grown up människa är VIDRIGT!!!

Nu till det roliga:-)
Paula min älskade vän och hennes Anders ska få en pojke!!!En liten Ralf (troligtvis), hon ringde till mig (först:-) efter ultraljudet. Det blev som jag trodde:-)
Paula, du är min varma, goa lilla gummsiga vän! Vi har hängt me länge together, sen vi va 8 år, det va du som berättade när vi va på semester i Wien om hur barn blir till, jag grät floder, tyckte det va syndigt att barn blev till på det sättet och hade nöd för mina föräldrar länge:-)
I love ya!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej HAnna, Vad kul att du har börjat blogga:) Hoppas allt är bra med er, vi måste ta och ses nån gång snart igen, det blir allt för sällan! Kram Marianne

Anonym sa...

Daniel pratar mest svenska fast med en del norska ord.

Paula sa...

åå! *fäller en på tok för gravid-känslig tår*