torsdag 13 november 2008

Delicatobollar

Finns det något som är så gott som delicato bollar????, jag köpte ett paket med 6 st för nån vecka sen:-) På jobbet (relaxavdelningen på gustavsvik) så stirrar dessa bollar med spröd kokos på mig vareviga gripande timme!!!!! Trots att jag hade några onyttiga veckor (gick dock med stavar några gånger de veckorna) så har jag gått ner 2-3 kg:-) AP-BRA! Har ätit sånadär billiga piller man egentligen inte ska gå på att köpa, men ibland så fungerar de:-) dessa blockerar kolhydraterna, om det nu är de som gjort det eller att vågen på badet vägde fel:-) Skit samma, I am happy!!!

Nu har barnen gått på dagis hela veckan för att verkligen komma in i grupperna, blir så tokigt om de går bara lite nu och då. Går jättebra för dem. Jag har haft 5 timmar för mig själv varje dag, vad har jag gjort då?????? Jo, sovit!! Är så trött, lägger mig för sent. la mig 2 inatt, vek tvätt, sen kunde jag inte varva ner, magen va sådär stressad som jag va när Abbe va nyfödd å man hade två små mini kottar, e nog att det är oregelbundna arbetstider och inget fast lixom.

Jag och mannen jobbar ju om varandra så mycket på kvällarna, jag jobbar ju inte mycket dar, skönt för barnen men just det att han har sitt fasta plus SF, Åhlens, flyttfirma, personlig assistent:-) Och jag har mitt kväll och helgjobb:-) Men vi trivs, men känner att det måste bli fasta rutiner för alla. Skönt med två dagjobb som ger bra kash å inte alltför långa dagar. Kristofer ska ju sluta på firman, säljer den, så nu sista månaden får han ingen lön så han jobbar dubbelt:-)
Men vi har det så bra och är så tacksamma för alla jobb vi fått och får:-) Gud är verkligen god mot oss! Nån som har ett heltids dagsjobb åt min man me typ 40 000 i lön??????:-) Då kan jag utbilda mig till frisör å make up utan att behöva jobba:-) lyxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx!

Tack Kristofer för att du är världens bästa pappa till våra barn och är så underbart duktig på att ta hand om dem så ofta när jag jobbar! Puss darling!

Inga kommentarer: