söndag 28 juni 2009

Helg jobb

Mannen och Abbe drog iväg till Stockholm de med tillslut. Va med en stund på festen sen åkte Jonna och Kristofer till familjen i Uppsala. Hans far landade på Arlanda på kvällen så de mötte upp honom tillsammans med mor Inger som kom med ett plan för någon vecka sedan. Jättekul att de hann träffas lite, de kommer ner nästa helg till oss, min enda lediga helg på länge, så det ska bli skönt å kul.

Abbe han kom hem på kvällen igår med mamma och pappa, Daniel min bror sov över och hjälpte mig å passa honom imorse innan Kris och Jonna kom tillbaka då jag åkte till jobbet.
Jag mådde nåt så fruktansvärt illa igår och sådan huvudvärk...försökte sova bort den inatt...men stackars Danne fick ha Abbe imorse då jag mådde så tokigt...men,men...lite mer sömn, en bön och köp av tabletter så kom jag iväg senare till jobbet:-)

Inga kommentarer: