fredag 26 juni 2009

Vilken värme

...helt otroligt varmt!
Idag har Jonna åkte med sin mormor och morfar till vår stuga i Stockholm, min mormor och morfar firar 50 årig bröllopsdag imorgon! Så tråkigt att vi ej kunde vara med, jag jobbar i helgen.
Är så underbart att kunna se på deras äktenskap, bra förebilder! Grattis!

Har tvättat, röjt städskrubben, sorterat alla glödlampor (ca 50 st i en påse jag ska slänga), varit ute å slängt alla 100 batterier i en speciell box:-) jag är inge duktig på att sortera annars med sopor, men batterier och lampor de kan va farligt å slänga me resten!

Har lekt ute mycket idag, efter att Jonna åkt så va jag och Abbe ute en stund, nu sover han. Ska få barnvakt av en mycket snäll Sara ikväll så jag och mannen kan käka och gå på bio. Det va nog ett halvår sedan han och jag va ute på något på kvällen, det är ju våra jobbtider:-) Vi hörs!

Inga kommentarer: