onsdag 10 juni 2009

Jag är så stolt och tacksam

Över min man! Som jobbar och sliter för oss!
Över våra barn, som ger sån kärlek!
Över min familj, min, mamma och pappa, sådan omsorg!
Över mina bröder, Danne och Benne, ni är så underbara, vilka barnvakter!
Jonathan, jag älskar dig, du är så underbar, livet är inte alltid lätt och rättvist men du gör mig sååå stolt!
Över mina svärföräldrar och hela stora familjen Gadd!
Över mina vänner!
Över min församling!
Över min bostad!
Över mina jobb!
Över mitt land!

Och framförallt: Över att få tillhöra Guds barnaskara!

3 kommentarer:

Lina sa...

Tacksamhet är viktigt!!!
Kulkedja är nog finast ;)

Kristofer sa...

Och jag är världens stoltaste man till dig!!! Du är en så otroligt duktig fru och mamma och jag är så tacksam att jag har dig! Lycka till på jobbet nu så syns vi i morgon igen!
...sa vi förresten att godisstoppet tills fredag gällde oss båda två? :)

Hanna sa...

haha, nja, tror det va mest jag som sa det:-)
Ja, vi ses imorgon hjärtat! Puss