onsdag 15 juli 2009

Namn Freak

Alla som känner mig vet att jag är ett "namn freak"!!!Vill veta allas namn, varenda bäbis 4:e och 5:e namn, ja, kikar på celebrity babies för nya roliga namn. Vissa blir nog tokiga på mig! Frågar gravida kvinnor i v 7 vad deras barn ska heta, vilket de inte tänkt på än...jag bara "What"??????
Jag kan nästan min vän Rakels syskonbarns namn bättre än henne själv:-)

Hade det funnits ett jobb där man bara sysslade med namn så skulle det vara mitt drömjobb!

Jag har alltid sedan jag väldigt varit liten haft namn på mina kommande barn, har skiftat i italienska vackra namn till korta snygga namn.

Måste bara säga att som tonåring hade jag Lova-Lee som favorit, ingen vad jag vet hette så...nästan 10 år senare blir det poppis me Nova-Lee, Lova-Lee och alla slags Li och Lee kombinationer:-) Jag är före min tid:-)

Blir nojjig när föräldrar inte ger sina barn namn inom en vecka:-) Jag vet, jag e lite knäpp!!!

Inga kommentarer: