söndag 5 juli 2009

Trevlig helg

Har haft mina underbara svärföräldrar här i helgen, de bor ju utomlands så det är inte ofta man träffas. Kusin Noah va oxå med då hans föräldrar är i staterna och firar 10-årig bröllopsdag, grattis!
Vi har haft det supertrevligt, badat, pratat, varit hemma hos mina föräldrar, varit på lek och buslandet (jag å abbe va ej med).
Det enda dumma är att jag gått på kanske 10 ipren denna helg, sån hög feber. Har aldrig svettats och frysit så mycket som inatt...men det går nog över snart. Nu är Kristofer i kyrkan och ska producera mötet online, pappa predikar. Svärföräldrarna och Noah har åkt vidare.

Det har varit sådan lyx att ha Toni och Inger här, disken diskas på en gång, den torkas även så det är tomt i dickstället:-) Svärmor har även lagat väldigt god mat!

Trevlig Söndag önskar jag eder!

Inga kommentarer: