söndag 18 oktober 2009

Lite slutkörd är jag allt...5 kvällar irad...sitter här nu sista dag/kvällen. Igår va det mycket gäster, 8 timmar jobbade jag...men ståendes utan nån rast så blir man ap-trött..man sitter två sekumder, slänger i sig nåt, sen ut igen...men jag skall inte klaga, jag trivs så bra här på Gustavsvik. Igårkväll när jag kom hem såg jag på "Wild Hogs" gubbgänget bla Travolta som ska ut på en roadtripp e sina kikar...lite kul!! Ikväll blir det youtube me nya uppträdanden från x-factor, mysigt att ha nåt å följa ihop:-)
Smäm, du har lurat på Kristofer nya serier nu:-) han har börjat följa en, verkar super spänannde!

2 kommentarer:

atoossa sa...

Hej Hanna! såg din kommentar på min blogg nu, roligt att du vart inne :) du har så rätt hade nog bara en bitter kväll tror jag hah :) hur har ni det? vart bor ni? Kramar

Kristofer sa...

Du är så duktig och jobbar på gumman, så stolt! tack för en trevlig dag! Love you!