söndag 1 november 2009

Från röda horn till härligt möte

Jobbade på relaxen igår, det var fullt ös. Chefen hade köpt blinkande djävulshorn till oss som jobbade (halloween).....jag kunde inte hålla mig för skratt när jag såg mina vänner ha dem på sina huvuden. Jag nöjde mig dock med spindelnät och spindlar i håret...det längsta jag kunde gå helt enkelt:-)!

Kom till kyrkan på kvällen och blev helgad, Stefan S möte är aldrig fel. Jättehärligt! Vi har ju konferens nu, tyvärr har jag ej kunnat vara så delaktig. Min man sjöng så bra me sin lilla grupp....inte Kjell.........utan en riktig grupp:-)!

6 kommentarer:

dyanna sa...

You have a great blog,and though I don't understand the language very well I manadge.
Have a nice day.

Sara sa...

ha ha!
Härligt med mötet!
Förstår att du inte ville ha hornen ;o)
Kramisar

Marianne sa...

Vad då riktig grupp Hanna??:)

Paula sa...

jag håller med marinne: vaddå riktig grupp?

smäm sa...

modigt med spindlar i håret. jag hade fått nöja mig med bara nät. huuu.

Hanna sa...

haha...ja du Marianne, du var ju en utav de största idolerna, du å rakel, som var "overhead tjejerna" :-)

Paula...va?? är du inte me mig på denna?