fredag 27 november 2009

Pippi








Idag fick jag och Abbe följa med Jonnas dagis på en Astrid Lindgrens dag. De hade övat så fina sånger som flera dagis i området skulle framföra tillsammans. Teater med Pippi, Karlsson, Prussiluskan, Emil osv. Jättedutiga! Abbe och jag satt högst uppe på läktaren så han kunde gå runt lite. Jonna va lite spänd inför mötet me självaste Pippi som ni ser:-)! Sedan gick vi till affären och biblioteket, jag betalade av mitt minilån så vi äntligen kunde låna fler böcker. Har gått och nojjat mej över detta, men de bara skrattade åt mig på bibblan, va inte så farligt som jag trodde! Sedan har det varit massvis med tågkörning, mys, slummer i soffan osv! Min älskling kommer snart hem, jobbade natt plus dag på Åhlens, stackars!!!Kram på er!

1 kommentar:

Lina sa...

Duktig karl du har!
Åh bibblan, det var ju tusen år sen man var där. Måste åka dit med barnen!