måndag 23 februari 2009

Make Up

Ok...I like Make Up, vill jobba med det en dag hoppas jag, iallafall.
Detta med alla märken, att köpa smink. Man tror sig det dyraste är bäst.
Har Hm:s foundation, så bra! Rouget oxå, jag har haft IsaDora me osv men återkommer alltid till det bästa, nämligen hm:s egna. Deras ögonskuggor är ju underbara.
Va ute efter en ny maskara, hade Clinuiqs senast, bra, men dyr. Nu ville jag hitta nån som verkligen hade volym å va billig....jag tittade på Hm:s, har aldrig köpte vare sig deras eyliner eller mascara då jag inbillat mig att det är skräp. Men pratade med en fin dam på HM som tyckte maskaran va superbra och rekomenderade den framför en annan av bra märke som va på rean. Hon tycker att Hm:s maskaror säljs för billigt...jaja, jag provar väl tänkte jag...49:50.
It´s fabulööööööös!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tror du att Gud bryr sig om makeup?

Tror du inte att Gud vill att du istället för att lägga pengar på smink lade pengar på mat till svältande?

Din familj och dina vänner och inte minst Gud älskar dig förhoppningsvis även utan ditt smink.