torsdag 19 februari 2009

sjuk

Har blivit lite sjuk, sådan fruktansvärd verk i benen, led genom bussturen hem från jobbet, knäppt. Jag har nog fått feber me, hittar ej nån termometer...varför tycker jag att det är lite spännande å kul å va sjuk:-)?
Som värsta barnet som får va hemma från skolan:-)? Fast har man två barn själv att ta hand om samtidigt så är det inte lika kul, men de är så goa, me massa panodil så går det ju kalas...undra vad jag har...hm...38...?när jag har det så är jag typ jättesjuk för min temp är så låg i vanliga fall...e så sällan jag blir såhär sjuk...eller såhär sjuk...jag sitter ju här å skriver...men vi säger att det fortfarande är panodilen:-)

Imorgon kommer Älsklingen hem!!!! Åker igen på mån...jag ska jobba på relaxen i helgen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ligger också hemma och är sjuk. Host host. Hoppas vi kryar på oss snabbt :) KRAM

Anonym sa...

Å, stackars dig :/ Ja det är konstigt det där. Man borde ju inte tycka om att vara sjuk eller tycka att det är "spännande",etc. Men ändå så gör man det :P