lördag 28 februari 2009

Nu sitter jag här, ska catcha up lite vad vi gjort.
Mannen kom hem igår kväll, äntligen min älskade man!!!!Idag jobbar han på Åhlens trots att han e lite sjuk:-) Men han kommer hem vid fyra.
Jag har jobbat mycket denna vecka, jag känner mig fantastiskt slut, 2 barn själv 2 veckor, jobbat nästan 14 dagar i sträck:-) Men jag är så tacksam för mina jobb och för att Kristofer har fått gå denna kurs, securitas. Nu är det bara ett bombnedslag här hemma som jag håller på att ta reda på. Varje kväll har man tänkt vika tvätten men sen har musten runnit ur en när de somnat:-)

Jag har haft underbara kusinen Sara Huss här i tors kväll, och Paula här i går (fre kväll) åh va de är underbara! Paula är så vacker, så stor å fin mage, man blir ju lite avis:-)

Jag har fyndat lite kläder till barnen i veckan, Jonna behövde verkligen fina kläder, så fina plych tights rosa på lindex, lööööv dem. Abbe fyndade jag en PoP jacka till för 45 kr på myrorna, gick en sväng på lunchen och tänkte, tja jag kanske ska kika in där lite, jättefin blå fräsh som egentligen kostar typ 500. Men tyvärr va det ej nån luva me:-( Men...fanns en annan pop me luva för 30 kr, men den va beige och ful:-)

Stackars barnen, så förkylda, de har en manisk mamma som MÅSTE pilla i näsa och öron hela tiden, stackare!

Vilket väder, jag och barnen ska en sväng till skogen! Sen är det schlager för hela bunten, vi är nördar, so is Jonna, hon kan typ sjunga till alla fjolårets låtar:-) Vi har lyssnat igenom igår så vi tror, Agnes, Sarah Dawn Finer, Marlene och Thorleifs blir de fyra det står emellan:-)
Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh myrornas änk vilka fynd. Var så länge sen jag var på stan! Mina barn är inga shopping barn iaf inte den yngsta.

Va dduktig du varit som har tagit hand om allt själv. Beundransvärt!! en annan hade gått in i väggen ;)

24% jobbar jag, men jag är ju fortfarande mamma ledig med Agnes.
Så det är inte så mycket, men helgerna ger rätt bra!