söndag 8 februari 2009

Pappa 50 år!

Kommer precis hem från pappas underbara fest! Han är 50 nu, tänk, han som ser så ung ut!
Va så fint, så underbara saker sagda om honom, han är helt enkelt den bästa pappan jag och mina bröder nånsin skulle kunna fått! Mina bröder höll så fina tal, vi sjöng en sång. Jag höll tal, va tvungen å lipa som vanligt men när alla tårarna va borta kunde jag prata normalt:-) Sen sjöng jag en sång som heter "You´re my Hero" jättefin, som är skriven just till sin far.
Mamma höll ett så fint tal me och massa andra missionärer, morfar å farfar ja, alla.

Tack pappa för att du är bäst!!!!!!

Nu har mannen och jag kikat på american idol, nerladdade avsnitt...käkat lite festmat vi fick me hem...å en massa godis:-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är utmanad! Gå in på min blogg för att få reda på vad du är utmanad till! :)

Anonym sa...

Åh vad trevligt =) Stor kalas är alltid kul!
Eddie är gulligt, tål att tänkas på =) Jobbigt att övertyga maken om massa namn! Det borde få vara kvinnan som bestämmer! =)