söndag 15 februari 2009

Släkten Gadd

Nu har vi haft Samuel, Nina och barnen här i helgen, ap-kul!!!!! De är så underbart goa hela den högen! Nina är fantastisk!!! Hon är en schopoholic:-) (eller hur det nu stavas:-)
Va på lek och bus landet igår, e så stort, ungarna kutar iväg. Jag, Kristofer och Samuel utmanade oss på en superläskig rutchkana som gick takt ner, man va helt slut efter:-)
Gjorde italiensk mat å såg på melodifestivalen!

Idag fyller Abbe 2 år!! Så vi hade kalas efter kyrkan allihopa plus min familj!!!! Han har blivit så stor! Älskade Abbe, du är den goaste lilla killen som finns! Fick mycket pussel och grejer å fixa me, han gillar det. I Love you son!

Imorgon bitti åker mannen bort två veckor på securitas utbildning i Göteborg, men kommer hem på hegen (då jobbar jag). Utmanande, ska lämna barnen tidigt på dagis å hämta sen då jag jobbar, köpte mig en ordentlig hederlig väckarklocka idag så jag verkligen kommer upp!
Ja, jag kommer nog inte va en kvällsmänniska denna vecka anar jag, tidiga mornar å massa jobb:-) E trött nu redan vid 20...brukar lägga mig efter 12 minst...jaja, nu ska jag och min älskling se på några idol avsnitt från American Idol 2009.

3 kommentarer:

Saaza sa...

Vad roligt med lek och bus landet. Har aldrig varit där men, det låter kul :) Lycka till med arbete och .. ja det du gör helt enkelt ^^
Grattis till Abbe också föresten ;)MVH/ Sara Börjesson

Anonym sa...

hej gumman va skoj att ni äntligen kom iväg te skoj o buslandet=) har försökt ringa dej sen vårat samtal bröts, funkar inte din mob?? kramar

jonna

Anonym sa...

Grattis Abbe! Tänk att han blivit så stor! :) Lycka till i veckan nu! kram, kram