torsdag 9 april 2009

En patrullerande make

Slutade tidigt idag pga helg, Kris hämtade mig vid 12, åkte hem såg lite på American Idol och käka mat, städade, tvättade innan vi gick och hämtade barnen kl 14:00. Sedan va vi ute alla och lekte en timma innan vi skulle hämta tvätten ur stugan.

Nu ikväll vid 19 gick jag och barnen ut för att spana på min snygga karl som patrullerar som securitasvakt i vårt område inatt. Jag önskar jag haft kamera med mig, hand va sjukt snygg alltså:-)! Sedan lekte jag å kidzen i en rolig lekpark, kom hem runt 20, nu sover gumman, Abbe kom nyss hit och kikade, men stpppade honom i säng igen:-) Nu kommer han igen.....det där me läggandet, det kan jag bli tokig på, Kris är så mycket bättre på det!!!!!!!:-)

Nu har vi konferens här, är med hela lördagen och sjunger på alla 3 mötena, Stefan S på kvällen, inte helt fel:-)

Kram

Inga kommentarer: