lördag 25 april 2009

Jobb, familj

Igår jobbade jag på Gustavsvik på relaxen mellan 12:30-20:30 sen kom familjen och hämtade mig och vi hyrde en pippifilm:-) Anledningen till varför de fick va uppe så sent är för att när Kris hämtade dem från dagis och de kommit hem och han hade satt sig på toa så hade barnen på eget intiativ gått och lagt sig:-) Abbe hittade han med napp liggandes på köksgolvet sovandes i jacka och skor. Jonna hade snott nappar och kurat ner sig i våra sägar, så det va lugna timmar för mannen, skönt! Snacka om att de måste varit trötta!

Idag gick jag hit till samma jobb, tog nästan precis en timme, må tro att jag va svettig, gick snabbt! Skönt att det finns dusch på jobbet:-)
Gått ner 0,5 kg sen i mån:-)

Kris ska jobba på Åhlens nu från 10-16, barnen är hos mormor,morfar och busiga morbröder, sen hämtar de mig här på jobbet strax innan halv sex. Kris skjutsar sen hem oss innan han börjar på Securitas mellan 18-22.

Tack älskade mor och far för att ni ställer upp så mycket för oss och barnen!

2 kommentarer:

Lina sa...

Vad duktig du är. 0,5 kg är mycket. Fast man ska inte stirra sig blind på vågen, kolla midjemåttet istället. Man kan gå upp i vikt av att motionera (Muskler väger)

Jo, P&teds vagnen finns kvar, sitter just nu på tre vagnar. Känner kanske att jag behöver sälja minst en, helst två tycker maken..

Anonym sa...

Haha, ja, det där med vagnar är ju så kul! Ni har snygga sådana:-)
Sälja urban kanske?

Ja, jag ska kolla midjemåttet, det är sant! Du är så söt!/Hanna...ej inloggad:-)