måndag 20 april 2009

ja

Idag har jag och barnen träffat min fina kusin Sara och varit i stadsparken b la, jättekul att hinna träffa henne, jobbar ju om varandra.
Sedan va jag och barnen (Abbe sov) på ÖB och shoppade massa rengöringsgrejer.
Nu ikväll har jag precis klippt min brors hår, han och far kom förbi, najs.

Vikt-bikten på måndag ja...många promenader har det blivit måste jag säga men ej sett så mycket resultat på vågfronten:-) Ska utmana mig själv denna vecka, låter jättelarvigt men för mig är det ett berg, inge sött på hela veckan och dricka vatten (me citron i:-) jag e ju ingen vattenfanatiker:-)
Hoppas det visar resultat!

2 kommentarer:

Anonym sa...

du är så duktig gumman kramar i stora lass jonna

Paula sa...

vatten är bra! jag var på cafe här om månaden, och då hade citron och gurka i vattent samtidigt! det va asnajs, sen dess är det vattennormen i detta hemmet! cotron-gurks-vatten!