onsdag 29 april 2009

Gått ner drygt 1 kg sedan förra veckan, me like:-)!

Igår gick jag en rask stavpromenad, handlade, fixa ny inneslang på Abbes cykel, va i kyrkan på kör övning. Gick sedan hem med barnen sent då mannen va tvungen att va kvar, trodde de skulle somna men lillgubben somnade inte förräns vi kom hem vid typ 22:30, stackarn, snacka om att det va svårt att få upp honom imorse.

Är ju Finally Lördag i helgen så därför är det en massa övning, måste fixa barnvakt, ej gjort än, e ju två föreställningar. Mannen är nog kvar länge ikväll, han ska fixa massa eftersom han är värd och har hjand om höjdpunkten. Välkommna dit!!

Vi har två husdjur hemma nu iform av två små sniglar som bor i en fin lykta på balkongen, Jonna är en väldigt snäll och omtänksam mor till dem:-) Sötis!

Datorn e på lagning så jag får blogga när jag är på jobbet:-)

3 kommentarer:

Lina sa...

haha.. vad säger bossen om att blogga på jobbet ;) VAd duktiga ni är, så aktiva!!

hanna-mia sa...

vad kul för dig att du börjat gå ner. man blir så motiverad att fortsätta då! själv har jag snart gått upp dom kilona jag en gång gick ner... typiskt! nya tag på måndag hehe, som vanligt!

Paula sa...

ha! ett kilo?? fjuttigt! /från en med bara degiga skinnmagen kvar ;o)
nä, allvarligt, bra med motion! du är duktig! tänkte själv gemig på lite prommisar snart...