söndag 31 maj 2009

Grattis Bim-Bim!

Grattis min älskade minsta lillebror! Jag som skrev 13 år på kuvertet och sa det hela tiden- Tänk att du är 13 år...men det va ju 14 du fyllde gubben! Kommer alltid vara min lilla gubbe!
Vi hade det jättetrevligt hela familjen hemma hos mor å far, gott, kom hem 23:30 me två vakna barn, grabbarna hade varit ute och lirat boll sent.

Jag va uppe inatt mellan 02-05, Abbe va lättväckt och va ledsen så jag gav honom välling, sedan av jag så pigg och satt uppe:) Såg SNL (satursay night live, den är riktigt kul, de är duktiga, kul att även vi svenskar kan uppskatta deras hunmor, tycker det är så överdrivet ibland:-) Sov lite nu på morgonen, tack älskling! Nu sitter jag på jobbet, är så lugnt, skönt just för att man fortfarande har feber, värsta hostan me:-( Men igår va det lite mer livat.

Inga kommentarer: