lördag 16 maj 2009

Lycka till min Älskling!

Nu ska min man alldeles strax springa halvmaran i Göteborg tillsammans med typ 67 tusen andra:-) Han är så duktig! Har tränat så mycket! Bror Danne fick skada i knät, stackarn men han står och hejar på! Lycka till Samuel, Samuel och Corne me!!!!!!

Varit lite kaos här på morgonen, jag har somnat överallt, Abbe har meddans jag sovit hällt ut typ allt som fanns i skafferiet på golvet, bla näscafé som fastnat överallt, blir så när mamma inte orkar göra nåt, då blir det lite roliga hyss:-) Vi ska ut och gå till affären nu, käka lite, leka.
Sedan ikväll kommer min underbara bror Jonathan hit å ska se eurovision me oss, Jonna kan typa lla låtar där me redan:-)

3 kommentarer:

Marianne sa...

Verkar som det är en del liv i dina barn också Hanna, du får se det som en blessing, tänk vad livet hadde varit utan de som små liven som livar upp:) Vad skulle vi då bloggat om?

Hanna sa...

haha, ja, det är sant marianne:-) Vad skulle man göra annars, va tråkigt!!! det är kul att de både är spralliga och lugna, ibland iallafall:-) Kram

Lina sa...

Åh vad mys! Hoppas ni får en härlig helg!