måndag 25 maj 2009

Jag är inte gravid!!!!

För er som undrar och frågar! Jag gillar bara att ha utsvängda tunikor:-)!

Nu är min man i Göteborg denna vecka för sista securitas utbildningen, prata nyss, varit på match, IFK mot Malmö, blev 2-0 så han va glad.
Abbe gubben har över 40 grafer i feber, ska vara hemma me honom från ena jobbet imorgon.

Min älskade bror Daniel va här häromkvällen och sov över, klippte hans hår och sen va han barnvakt, lät mig sova, han är så underbar! Ringde nyss och kollade om han skulle komma imorgon kväll med och sova över så jag kunde få sova ut:-) Love u!

Ska uppdatera bilder från dannes och mitt natt-bullbak:-)

Igår grillade vi hemma hos Hugossons, me Crista och Alice ( Andres va på möte) , Karen och David kom förbi me en sväng, tack gud för våra vänner!

2 kommentarer:

Lina sa...

haha... va är det folk som har frågat det? Gillar också utsvängda tunikor och oversiza t-shirtar =)

Mys med brorsan!

Hanna sa...

Haha, ja, typ varje söndag...jag funderar..undra nu vem som kommer att fr¨åga:-) har slutat ta illa upp:-)