söndag 3 maj 2009

Lilla gubben

Våran lilla Abbe fick varmt vatten på sig i fredags, brännde fötterna så jag och min far åkte in till akuten, stackarn, gjorde så ont, fick tvångshålla, sedan när han fått på sig bandagen så somnade han senare helt slut i min famn. Älsklingen!! Va Finally lördag så Kristofer ledde showen och kunde ej va me, detta hände precis innan jag skulle iväg själv dit för att sjunga.
Han har fått alvedoon hela tiden och har mått jättebra efter, sov gott hela natten, jätteskönt. Imorse tog jag av bandagen då man skulle lufttorka resten av läktiden,. men då va det för öppna sår så vi åkte till jouren innan mitt jobb och la nytt, han va så duktig, lite skärrad från förra gången men när allt va påsatt på foten så haltade han glad därifrån, behövde bara linda in ena foten, den andra va inte lika skadad! Mammas hjärta! Han är så go!!!Världens finaste pojke! Så synd om honom! Men han är så positiv!

4 kommentarer:

Lina sa...

Nä, lilla gubben!! Vad han är duktig!!!

TAck för kommentaren i bloggen, det värmer :)

Karen e Edu sa...

Stackarn! Hoppas han blir bra snart!

Hanna sa...

Ja, han är så tapper, haltar och skrattar:-) Cyklar och gör allt som han brukar lilla skrutten, mammas bäbis:-)

Hanna sa...

ok...ingen bäbis...men min bäbis:-)