söndag 25 januari 2009

........

Imorse tog jag tio över sju bussen till jobbet, går ju bara en gång i timmen så jag va supertidig till stan...frågade busschaffisen om jag kunde åka me till universitetet (endhållplatsen) å sen åka me tillbaka för det är ju så skönt i en varm buss, mcdonalds va ej öppet heller...men det skulle göra att jag blev försenad genom att hänga kvar på bussen...så jag tog en 30 min långväga promenad till jobbet, massa kringelikrokar...sen köade jag utanför MC kl 8, den MC nära gustavsvik....kännde mig så fånig att stå där å hänga innan 8...men sen bar det va till jobbet.

Nu har älskade Anders, Paula och Raffe (i magen) varit här, jag älskar dem, de är underbara! Old days! Käka lasagne och glarre...pluss alla deras godsaker...:-) Men jag har faktiskt varit duktig me vikten...gått båda dagarna:-)men nu föll jag en kortis bara:-)

Nu är mannen me Jonas och Turbo på bio. Jag la barnen nyss...jag sa till Jonna att hon är en så snäll storasyster, hennes svar va:- Men ibland slår Abbe mig och ibland slår jag Abbe:-)

Inga kommentarer: