fredag 23 januari 2009

Today

Jag och mannen lade oss samtidigt igår:-) Låg till å med och pratade och kollade igenom ett häfte vi ska göra till pappas fest. Vi lade oss halv tolv, rekord!!!!!!!!
Men barnen va morgonpigga, nä de väckte varandra, kom in till oss båda två på natten..så vid 4:00 va jag uppe...:-) satte på film efter film...slumrade till och från fram till 11:20:-) Men då hade jag gett dem frukost osv iallafall.

Städat mannens alla papper och räkningar på kontoret då Abbe hade rivit ner allt när jag sov, så tack Abbe för röran, nu tog jag tag i det så det blev av. Abbe va så trött så han lade sig i Jonnas säng vid halv 12 med nappen, jag pratade med mamma i telefon, sen somnade han, 3 timmar typ;.) jag å Jonna badade å sen målade hon å jag laga mat.

Nu har Jonna tittat på sin födelse och på mammas och pappas bröllopskort. Abbe badar. Jag ska snart till jobbet efter nio dagar ledigt. Jobbar 5 dagar på sträck nu.

Apropå bröllopsbilder osv så är Jonna så säker på att hon och kompisen Noel ska gifta sig. Hon ska få en ring av honom och de ska ha ganska många barn, antalet varierar:-) Men häromveckan när hon köpte en egen ring för sina sparade pengar så sa hon att-nu behöver jag inte gifta mig för nu har jag en ring.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha! va söt hon är! :)