torsdag 12 mars 2009

Baka, Amy Diamond och stilig man:-)


Idag hämtade familjen mig från jobbet vid 16. Åkte till Ica Maxi å handlade, hade noll typ i kylskåpet:-) Påväg hem tjatade Jonna om att få lyssna på en av hennes idoler Amy Diamond som hon alltid ska lyssna på i bilen, då vi sa nej denna gång sa hon:
-Jag älskar bara musik, jag älskar musik!
Sedan medgav hon att hon älskade oss plus musiken, skönt å höra:-)
Jag och barnen bakade ikväll, en kokoskaka och en choklad sockerkaka, hade varsin bunke och blandade med, så duktiga kockar så.
Min man har börjat securitas nu, går bredvid, tar me ett stiligt kort:-) Mums!
Jag saknar er Anna och Rakel, hängde jämt på dagarna ju, åt hos varandra, nu e det en massa jobb, men jag kommer snart och äter er ur husen:-)!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, vad söt Jonna är! Kul att hon tycker om musik! =)

Paula sa...

vilken produktiv dag du haft! Män i uniform är alltid mums:oD