måndag 30 mars 2009

Rekord på jobbet:-)

Idag sålde jag rekord mycket på mitt försäljningsjobb, snacka om att man e glad och tacksam till Gud! Sista dagen denna månad jag jobbar där, blir härligt för aprilmånaden:-)

Imorgon bitti åker jag till min bror i Jönköping, ska ha mys, pizza, Seinfeild och packa och flytta en massa, ska bli mysigt att träffa honom, blivit så sällan nu på senare, han ska hämta mig på stationen så drar vi till Ikea å sen hem å packar. Jonna ska vara hos min mormor och morfar som hon älskar och Abbe på dagis (Jonna har ju haft feber så hon får ej gå dit imorgon). Kristofer jobbar natt nu, kommer runt halv nio imorgon så han ska sova:-) Love you baby!

Tänk att man har en sån underbar familj! Va hemma hos mor och far över lunch, de flyttar ju me, mycket på G, men de bor kvar i stan iallafall, som tur e!!!!Sen att ha mormor och morfar här me, min kusin Sarah, ja en massa. Och icke att förglömma 2 snygga bröder här i stan me som är vrål populära morbröder kan jag ju konstatera! Att de orkar me att busa me barnen så länge:-)!

Saknar min svärmor å svärfar, de kommer till sommaren, de är så underbara! Sen svär- syskonen i Uppsala, måste åka dit snart å träffa dem å alla barnens söta kussar:-)!!

Nu ska jag se klart på "ER" innan jag springer ner till tvätten igen:-)

Inga kommentarer: