måndag 9 mars 2009

Nu är det några da´r sen...

Ja, nu har det gått några dagar sedan sist. Jag har varit och är fortfarande superslut. Jobbat lite förmycket:-) Varit lite sjuka, Jonna igår stackars, ont i magen, feber.

Finally Lördag gick jättebra både fre och lör, rekordmånga!!!Underbart!
Barnen var med i fredags, fick hjälp av min mormor och morfar med dem medans jag sjöng. Kristofer va så duktig me som värd!
Han har varit hemma hela förra veckan med barnen, de har haft så mysigt!

Jonna och Abbe har sjungit idag en massa, Abbe sjöng i mickstativet och sedan bugade han sig:) Jonna sjunger Carolas blå skiva me evighet, hon kan ju alla texter:-) Melodifestivalen är ett "stort tjat" från henne nu, ska se alla igen på datorn hela tiden:-)
Nu ligger Abbe-gos och sover här i soffan och Kristofer och Jonna är ute och köper jobbskor till honom, han ska ju börja på securias å då ska man ha special dojjor:-) Vi bad Jonna klä på sig ordentligt innan de skulle gå, när hon kom in i rummet och visade kunde jag å Kris inte hålla oss för skratt knappt...vilken kombination:-) Men hon såg så stolt ut och med vinterjackan på så gick det jättebra:-)

Ska avsluta me vad hon sa om Abbe i lördagskväll:
- Du är det bästa jag har!

Inga kommentarer: