tisdag 17 mars 2009



Kom hem efter en seg dag på jobbet till min underbara familj. Jag och Jonna bakade igen:-) Här snålas det inte på kalorierna:-) Blev en kladdkaka med after eight på, hon knäcker äggen så bra, lika bra som jag:-) Gumman fortsatte att baka egna kakor efter, egna recept, lite salt, vatten, pulver och ja, allt, låt fantasin flöda. Minns själv hur jag fick testa att baka eget, va så kul, slutade alltid med att man slängde sörjan:-)
Nu jobbar min man hela natten, jag fick barnen nyss i säng så nu springer jag till tvättstugan snart för att hämta en tvättomgång, måste ju ha nåra rena grejer till barnen på dagis:-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

du är duktig du gumman=) kram kram kram kram kram kram / jonna

Anonym sa...

Åh, vad smarrigt! Vad skoj och baka, det var längesen. Maken försöker skära ner ;)