måndag 2 mars 2009

Full Rulle

Nu är det full rulle hela veckan!
Jag kom precis hem från jobbet på relaxen. Sedan är det skifte mellan jobben, hela dagarna i veckan, även lör å sön:-) Varje kväll är bokad, kyrkövning, sång osv, inför Finally Lördag på fre å lör. Kristofer är ju värd, jag sjunger, ska även göra en duett me Annie:-) Kul! Barnen får haka på i tempot, de får va me på de kvällar vi är i kyrkan, tycker det e kul, men på lör ska mormor ha dem.
Nu när jag kom hem hade mannen sövt barnen, tog 1½ timme för Abbe att somna:-) Kristofer höll på att städa och gjort chocklad mousse:-) Jag Älskar Dig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nä, precis.. Nä, nu får det räcka! Men man ska aldrig säga aldrig, kan ju hända att det kommer en sladdis om ett par år.. Just nu känns det bra =)

Oj, har du två jobb? Duktiga ni är som håller igång med två små!!!

Rakel sa...

Oj, det låter intensivt. Du är fuktig :) du med.

Om du inte hänger med, kan du ta en titt på kommentaren du lämnade på min blogg. Hi hi hi. Nu är väl inte jag den som ska anmärka på varken stavfel eller fingrar som slinter mellan tangenter. Men, hi hi hi.

Är det lugnare nästa vecka, ska vi leka då?