onsdag 4 mars 2009

Mys dag

Idag va jag på jobbet mellan 8-12, gick jättebra. Sedan gick jag hem från stan och överraskade lilla familjen me tidig hemkomst och glass:-) Barnen lekte otroligt bra tillsammans, jag och Kristofer va som förundrade, jag halvsov i kontoret och han satt vid datorn, de lekte doktor me mig oxå, båda skulle prompt stoppa in leksakstempen i mun på mig:-( blä!:-)

Sedan åkte Kristofer till kyrkan för att ha genrep med Finally Lördag. Jag och barnen va ute och gick, de geggade ner sig i en backe, hjälp, men det är bara att tvätta, det e ju kul att gegga nån gång. Gick till affären, sedan gick vi hem och gjorde köttfärspizza. Vid läggdags kikade vi i en bok sedan somnade Jonna själv (hon vill ha taklampan tänd så jag väntade med att lägga Abbe) jag och lill-pysen satt uppe och åt apelsin och kollade på Doctor Phill, men nu slumrar även han sött,
gick på 2 min då jag sjöng "Nu i ro slumra in":-) Annars är jag apdålig på att sjunga vaggvisor, glömmer.

Ska ner och tvätta vid 9, sedan ska väl jag och mannen plöja lite 24 avsnitt:-) Eller American Idol, men vi har ej nåt nytt avsnitt där än. Kristofer är hemma med barnen denna vecka då han ej har börjat jobba än, skönt för barnen att ej gå på dagis.

1 kommentar:

rebecca sa...

Ni har så mysiga barn, det händer alltid något:)